الدليل المصرى للخدمات

نقدم مجموعه من الشركات الكبرى فى مصر بارخص الاسعار المميزة

ونش رفع الاثاث 01143621357

الرضا لتغليف ونقل الاثاث بافضل الطرق واحدث الالات الحديثه 

افضل شركه تغليف ونقل اثاث , افضل شركه تغليف وتعبئه , افضل شركه نقل اثاث , افضل شركه نقل عفش , افضل شركات نقل الموبيليا , افضل شركات نقل الاثاث , ارخص شركه نقل , ارخص شركه نقل اثاث , نقل الاثاث , ونش رفع الاثاث , الونش الهيدورليك , الونش الكهربائي , شركه اوناش رفع الاثاث , افضل شركه نقل وتغليف العفش والاثاث . ارخص شركه نقل وتغليف اثاث . 

اهلا ومرحبا بكم في شركه الرضا والتي تعتبر واحده من افضل شركات نقل الاثاث في مصر شركه لها اصول مصريه وذو سمعه جيده جدا والتي ايضا توفر لكم افضل الخدمات الخاصه بالتغليف والنقل . 

لو بتفكر تنقل عفش بيتك او مكتبك او شركاتك وخايف من الاضرار الناتجه عن اخطاء يقوم بها العمال او الفنيين اثناء اتمام العمل .

لو بتفكر وشايل هم التكلفه وعاوز تنقل بالطريقه الصحيحه وشايل هم التكلفه.

عاوز تغليف عفش بيتك بالكامل تجنبا لاي اضرار قد تلحق بالمحتوي اثناء نقله ؟

محتاج فنيين علشان يفكو ويركبو عفش بيتك بالكامل . 

محتار ومش عارف تختار الشركه المناسبه ؟ 

لحظه من فضلك

صــلـي عـلي حبيـبنا ونبـنا محمد 

في بدايه الموضوع نحب ان تعلمو ان اولي اهتمامتنا ليست اتمام العمل فقط ولكن اتمام العمل بالطريقه والشكل التي يريدها العميل ولكن مع الكثير من الحرص والامان حتي لا يحدث اي اضرار اثناء العمل واننا قد قمنا باختيار افضل المتخصصين والفنيين في مجال النقل والتغليف والفك والتركيب مش بس كده احنا اختارنا عمالنا عامل عامل وقمنا بتدريبهم علي الطريقه الصحيحه للعمل وبفضل من الله تعالا سمعتنا علي مستوي محافظات مصر اكثر من ممتازه بفنحن نهتم جدا بان يكون كل من يعمل لدينا يجب ان يكون ذو خلق والاكثر من ذلك الامانه فالامانه من اهم الصفات التي يجب ان تكون في العمال لانه ان لم يكن هناك امانه فقد يحدث اشياء قد يندم عليها الجميع فبالطبع هناك اشياء ومقتنيات ثمينه لا تقدر بثمن وكما يقال    ( الشيطان شاطر ) فيجب ان يكون العامل علي درايه بما يعمل به فالامانه هيا الطبع الاول الذي نبحث عنه في اي عامل يعمل لدينا .

الخدمات المقدمه من شركه الرضا : 

1 - لدي شركه الرضا اسطول من السايارت متنوعه الاحجام مجهزه من الداخل لوضع كل ماهو في بيتك بدون اي مخاوف ولدينا ايضا سيارات صغيره الحجم عند الحاجه اليها او طلبها .

2 - لدي شركه لرضا افضل الالات والمعدات الحديثه ( ونش رفع الاثاث

لدينا الونش الهيدورليك والونش الكهربائي لاعلي الادوار ويقوم بتغيل هذه الالات افضل المتخصصين حتي يكون الوضع كما يجب ان يكون .

3 - لدي شركه الرضا افضل عمال نقل اثاث عمال ذو خبرات عاليه .

4 - لدي شركه الرضا افضل فنيين ومتخصصين لفك وتركيب :

التكييفات \ النجف والاباليج \ الاثاث \ المطابخ والستائر 

يقومون باتمام ماهو مطلوب من اعمل ويكونون علي استعداد تام لجميع العواقب ويكونون مجهزين لعمل اي تعديلات او اصلاحات قد يطلبها او يحتاج اليها العميل .

5 - لدينا افضل خدمه تغليف اثاث وتعبئه الاغراض الشخصيه والصيني وتتكون الخامات من : 

فوم \ بابليز \ استيرتش \ كرتون مضلع \كراتين واكياس للتعبئه .

وهناك الكثير من الخدمات ولكن ليست بخدمات اساسيه فهناك خدمات قد يحتاجها العميل ونحن نكون علي استعداد تام لتنفيذها .

طريقه العمل : 

اولا نقوم بمعاينه المكان لرؤيه المحتويات لتحديد الخدمات وتجهيز ماهو مطلوب ثانيا نقوم بتوفير الخدمات ونبدا فك المحتويات بالكامل بمافيها من اجهزه وغرف واي شيء يحتاج للفك ثانيا ان كان هناك اتفاق علي التغليف فنقوم بالتغليف بافضل الخامات ثالثا ان كان الاتفاق التنزيل بالونش فيقوم الونش بنصب الونش وجهيزه ونقوم بتنزيل المحتويات بطريقه منظمه ويكون في الاسفل السياره ومتخصص لرص الاثاث والمحتويات بطرقه امنه وان كان الاتفاق علي تنزيل المتحيوات من خلال السلم فيقوم العمال بالتنزيل ويكونون حريصين تماما علي ان يحث اي اضرار للمحتوي اثناء عمليه تنزيل الاثاث والعفش وبعد الانتهاء من التنزيل ياتي رابعا الذهاب للمكان الاخري ودا تطليع المحتويات حسب الاتفاق من خلال الونش او السلم يتم تطليع المحتويات بطريقه منظمه ويكون في انتظار الغرف والتمحتويات التي تحتاج للتركيب الفنيين والمتخصصين يقمون باتمام العمل قبل الانتهاء من تطليع باقي الاغراض والمحتويات ويتم تسليم العفش للعمل بعد الانتهاء .

ملحوظه :صفحتنا علي الفيس بوم لماشهده وقراءه التعليقات والتقييمات الخاصه بالعملاء اللذين تم التعامل معهم :

https://www.facebook.com/alredamoving/

( فكــــر انــت تـنـــقـل وسيـــب التـنفـيذ علـيـنا )

افضل شركه نقل عفش 

افضل شركه نقل اثاث 

افضل شركه تغليف اثاث 

افضل شركات نقل الاثاث 

ونش رفع الاثاث 

شركه اوناش لرفع الاثاث 

سيارات نقل عفش 

ارخص شركه نقل عفش 

ارخص شركه نقل اثاث 

للتواصل والاستفسار : 

01149621357

الواتس اب متاح 24 ساعه يوميا

( يوجد لدينا فروع في جميع المحافظات )